helgen

Det vart en trevlig kväll i fredags. jag va hos jessicas pappa å käkade as god mat.. de vart mammas potatisgratäng som är så jäkla god och grillad oxfile! jag kan lova er att jag va mätt efter maten! sen drog jag å jessica till markus som hade fest i trångsund.. de va trevlans faktiskt.. igår gjorde jag typ ingenting.. va hemma hela dan... å käkade årets första kräftor också som va jätte goda.. sen åkte jag hem till viktor som va sjukt trött å sjukt tråkig.,.

Idag skiner solen å de är så underbart! ska åka om en timme till skogås för jag har match ikväll.. å vi ska äta lite först! det är första matchen för säsongen, å jag hoppas det blir vinst å att jag håller nollan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0