måndag

Åkte hem till viktor igår.. de va ju länge sen vi sågs så de va trevlans.. vi mös i soffan till en inte en allt så nice film. men de va mysigt ändå! jag kollade i tidningen å på aftonbladets hemsida igår på vädret, å de stog att de skulle va jätte molnigt å bara lite sol. jo tjena! när jag vaknar är det jätte mycke sol ute, men de blåser lite.. så jag sov bort dom bästa toltimmarna eftersom jag skulle åka hem från viktor.. men jag fick iallafall 1,5 timmes sol på mig :)

nu på kvällskvisten har jag varit hos brorsan å erica å bara kollat på tv.. sen när jag skulle hem träffade jag på emelie å hennes tjejkompis så jag va med dom en liten stund. men nu är jag hemma.. ska gå å lägga mig om en liten stund. jag börjar ju ganska tidigt imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0