min helg

Gud vad jag är trött! de känns som om jag inte har fått sova på jätte länge.. men de är ju faktiskt bara två dagar som jag har behövt gå upp tidigt! i lördags skulle jag hålla fotbollsskolan i skogås.. så de va bara att gå upp klockan 8 för å va i skogås till 9.. vi hade inte tur med vädret, men de är inget att hänga läpp över.. jag va hemma vid halv 2, å då va viktor här.. han kom till mig i fredags å va kvar hela dan igår <3 kollade lite på eurovision också, ingen höjdare,, menmen!

idag va de dags igen att gå upp tidigt.. snälla pauliina kom å hämta mig 10 i 9, så jag behövde inte gå upp fören kvart över 8! betydligt bättre väder idag, och de va ju skönt! efter de va de dötid i typ 2 timmar, sen va de matchsamling, å vi mötte haninge.. de gick åt helvete.. men jag fick rädda straff iallafall.. nått positivt!

nej men nu så ska jag sova även fast jag är ledig imorn.. godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0