rubrik

de käns som om klockan är mer än vad den är.. kanske är för att jag inte har gjort så mycket idag! i skolan hade jag en redovining att göra, mer var det inte.. vi började kolla på filmen "human trafficking" en riktigt bra film faktiskt som man ska ta på allvar... som vissa idioter i min klass inte kan göra, utan sitter å skrattar åt det hela!  vid 4 träffade jag en släkting till mig som jag har träffat en gång för jätte länge sen, lite läskigt var det men de va kul. kommer få träffa lite fler släktingar senare, så det är intressant..

imorn går jag i skolan till 4 skulle jag tro, eftersom jag har körkortsteori sista lektionen, å vi slutar alltid tidigare än vad vi ska göra.. vilket är grymt skönt! jag kommer vara ledig på onsdag å torsdag vilket också känns jäkligt skönt.. man känner att slutet är nära.. å studenten kommer inom kort ;)

nej men nu sitter jag å gäspar.. så ska borsta tänderna å gå å lägga mig i sängen... godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0