skit är vad det är

kom ut ur duschen för en liten stund sen. träningen gick väll sådär.. som alla andra träningar.. å matcher. vänner har frågat mig för länge sen om jag tror att jag kommer hålla på med fotboll "hela livet". jag har svarat "att det är möjligt, just nu käns det som det" men den känslan har börjat försvinna från mig. jag tycker att fotboll är skit kul å jag älskar å komma ner på träningen. men de känns som om att jag inte presterar ett skit, jag utvecklas ingenting, och det är DE som är skit. än har jag inga planer på att lägga av med fotbollen eller ta en såkallad "paus" som alla gör. men det känns nästan som om den dagen kommer komma, inom kort om jag inte börjar känna mig duktig igen.. nu känner jag mig bara värdelös på det jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0