tisdag

idag har det inte hänt speciellt mycket.. va i skolan vid 8 å skrev ett prov i religionen, g har jag och jag är 100 procent säker på det.. det är bara att hoppas på ett vg också! sen hade jag ingen mer lektion, men jag va kvar i skolan till halv 2 ungefär för jag gjorde klart en uppgift som skulle vart inne förra veckan. jag kom hem å satte mig på balkongen eftersom de va så himla bra väder. fick lite färg faktiskt. satt utan tröja i två timmar, så jag börjar bli lite brun, sakta men säkert..

ska beretta en lite rolig/Tråkig sak som hände på balkongen.. en geting kom mot mig å jag skulle springa in å ta skydd haha.. så jag springer mot dörren å så hör jag PANG, DUNS. FAN MIN TELEFON! jag hadfe telefonen i knät å när jag ställde mig upp ramlade telefonen ner i springan på balkongen så de vart ett fritt fall för min telefon rätt ner i marken från tredje våningen.. jag trodde telefonen skulle gå i 1000 delar.. ialalfall att skärmen skulle spricka... men de "ända" som hände va att jag fick en buckla i skalen, å att de inte sitter fast ordentligt på ena sidan.. å tre knappar är lite sega å trycka ner... men de fungerar,, å min mottagning har blivit lite cp..  min telefon får 5 + av mig.. jag tror inte så många telefoner skulle klara sig så bra som min gjorde haha :D


nej men nog med såna roliga/tråkigheter... nu ska jag sova.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0