fredag

fan va skönt det är med helg! och det va extra skönt att de va lugnt på jobbet idag.. jag fick börja en timme senare idag för att det är dagen innnan röd dag, och sen fick jag sluta en timme tidigare också för att vi hade så lite barn kvar. det kunde inte bli bättre!

nu ligger jag å tjockar mig och väntar på att viktor ska ringa å säga att han ska komma hit.. men de verkar som om jag kommer få vänta nån timme till och jag kokar inombords men jag visar det inte speciellt mycket. jag låter bara jävligt irriterande.. men sover jag när han kommer så får han skylla sig själv...

nej men nu ska jag fortsätta kolla på filmen jag kollar på... ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0