planerna ändras hela tiden!

först hade jag tänkt att jag skulle träna efter jobbet i mina nya träningsbyxor, men sen så tänkte jag att jag skulle städa mitt rum istället för de behövs kan jag tala om! så när jag är på väg hem från jobbet så ringer dom från hallbergs guld och säger att mina smycken är klara... så de va ju bara att gå dit å fixa de. så tänkte jag städa när jag kom hem istället,. men då fungerar inte internet så då kunde jag inte lyssna på musik och vart jätte otaggad. så jag hamnade i sängen istället utan att ha städat eller tränat..- men jag ska försöka komma iväg till gymet imorn iallafall! 

nej men man kanske ska börja göra sig i ordning för sängen och sen få tisdagen avklarad.. för vet ni vad.. efter tisdagen är det snart fredag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0