shopaholic

Tjenixen! idag gick dagen på jobbet fort eftersom jag har planering på eftermiddagen och sen så slutar jag nästan direkt efter de, så de var hur skönt som helst! ungarna på jobbet har kul ialalfall eftersom de har kommit så mycket snö... eller några tycker de är kul. dom minsta tycker kanske inte att det är lika kul. men dom som åker stjärtlapp å sånt trivs som fisken i vattnet.... om de inte blir för kallt om fötter å händer ;)

efter jobbet vart de en lite shopping runda som slutade med att jag typ gick tusen kronor back ;) jag fick med mig ett par träningsbyxor, två par tjockare strumpbyxor, en bh och ett par trosor som jag knappt fick på mig!!! men när jag väl hade fått över dom över låren å så,,, så satt dom bra :D jag kanske ska lära mig att köpa en strl större? jag hoppas alltid att jag ska komma i den strl jag kom in i för typ 1-2 år sen.. men de kan man ju glömma när jag har gått upp några kg sen dess :D... jag fick även med mig en typ julklapp till en person ;), vi brukar inte löpa julklappar till varandra. men när jag såg de jag köpte så tänkte jag att " den där måste hon ha" för de va verkligen hennes grej!

nej men nu så ska jag nog hoppa ner i sängen och försöka somna fort... eftersom att imorn är de FREEEDAAAG! med massor av mys <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0