tudeluran

jag är trött som bara den men jag ska försöka få ihop ett litet inlägg ändå! helgen började bra igår.. väldigt bra faktiskt! jag slutade fyra, och då gick jag hem och började göra mig iordning för jag skulle iväg och träffa viktor. vi hade bestämt att vi skulle gå på bio och att vi skulle käka nått innan. vi bestämde oss för att vi skulle se saw filmen i 3D. jag tycker inte att dom filmerna är nå bra, men vi ville se en 3D film , så de fick bli den =P planen på väg till heron var att vi skulle käka på pizza hut, men när vi såg hur mycket folk de va så struntade vi i de.. vi gick fan runt till alla matställen innan vi bestämde oss att vi skulle käka på amazonas, där vi käkade förra gången när jag hade fyllt¨år och vi firade två år <3 vi käkade exakt samma mat som vi gjorde de och det var lika mysigt som förra gången.. om inte mysigare!!

idag har jag inte gjort så jätte mycke,, va hos vikor till ett ungefär.. sen åkte jag till skärholmen en liten stund för jag ville kika runt lite innan jag åkte till angelica.. jag hittade fan ingenting,, men de kanske va lika bra nu när det snart är jul! nästa helg blir det nog att köpa lite julklappar. och i veckan blir det nog att börja tänka ut vad jag ska köpa till folk.. jag har lite aningar. men är inte klar på långa vägar med att ha bestämt mig om vad jag ska köpa!

om bara en kvart är det söndag igen, vilket betyder söndagsångest som man har minst en gång i veckan! så man kanske ska ta å skicka ett argt sms till pojken och sen stänga ner datorlocket och sen soooova!!

godatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0