min helg

Då va ännu en helg över som kändes alldeles för kort som vanligt!
i fredags va jag bara hemma, jag va hur trött som helst när klockan bara va 10. men jag höll mig vaken och städade lite smått i rummet  innan jag gick å la mig.. jag bäddade rent i sängen och det är alltid lika skönt att krypa ner i en helt ren säng!

igår va jag i västerås över dagen för att spela fotboll.. de är kul att spela fotboll, men inte när man förlorar... speciellt inte när man torskar med stora siffror,, alla tyckte de va kul i mitt lag utom jag... men de kan man kanske förså! min kropp är lite mörbultad efter igår.. mitt ena knä har ett stort "blåmärke" på sig efter alla gånger jag "slog" knät ner i golvet.. och sen har jag ont i mitt lår efter att jag fick en smäll på de.. och sen har min rumpa/rygg å armar träningsvärk.. men de kanske är bra med lite smärta så man vet att man lever! =P

jag kom hem från västerås vid kvart över 7 och då åt jag lite och sen började jag fixa mig lite smått för jag skulle på maskeradfest. jag skulle vara pirat, men min utklädnad var väldigt tråkigt. men så går det när man inte har tid att shoppa och när dräkten man hade planerat att man skulle köpa är slut.. men sånt är livet ;)
vid halv 2 tiden kom viktor utanför festen för att han å gabbe va i närheten så då åkte jag med honom hem efter att vi hade mellanlandat på donken.

idag har det bara varit en slappar dag! söndagar är alltid så jävla tråkiga, för att jag är alltid så trött. de måste nog vara psykiskt eller nått..  de är konstigt dedära!
jag kom hem för ungefär en och en halv timme, så nu ligger jag å kollar på beck.. och inväntar reklamen så jag kan borsta tänderna och sen somna innan filmen börjar igen!

imorn är det jobb som gäller från halv 8 till 4. man får se de positiva med att det snart är helg igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0