helgen

nu är ännu en helg över igen och jag är lika glad som vanligt.. men de behöver jag inte gå in på!
i fredags va de ju avslutning med laget och de av trevligt.  vi åt mat och ´körde några tävlingar som man självklart inte vann ;) sen åkte jag å angelica hem till henne å funderade på om vi skulle dra ut eller bara vara hemma.. och det slutade med att vi drog med carro till hennes kompis och tog en cider där.. sen drog vi ner till reångsunds värdshus och drack  två cider... sen övertalade carro mig till att följa med på efterfest... och det var ingen bra ide med tanke på att vi skulle träna dan efter.. så igår mådde jag inte så jätte bra! =P efter varje löpning trodde jag att jag skulle spy =P sen mådde jag illa i stort sätt hela dagen..
jag va hos syrran en stund och skulle fika lite. och jag fick inte ens i mig kakorna :D då är det illa =P

idag är det söndag och en degdag...alltså en dag fylld med ångest eftersom det är jobb imorn... men man får glädjas med att de är löning på fredag!

och om drygt en månad är det julafton,,, så snart måste man ut å köpa julklappar. men  jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0