vi går mot mörkare tider

jag vet inte vad jag ska skriva om. jag  är helt tom i bollen. känslorna svajjar fram och tillbaka och jag vet inte om jag ska gråta, skratta, vara arg eller vara "normal". alla sörjer olika. men jag kommer inte orka hålla humöret uppe om du väljer den vägen. jag kommer inte stå ut med det länge. det gör ont i mig att se dig må dåligt. men det kommer göra mer ont om du väljer den vägen jag tror att du kommer välja!

Idag har jag iallafall varit lite duktig.. jag jobbade till halv 5. och vid sex va jag å emelie vid gymet. vi körde lite ben å lite rygg.. jag ska förmodligen tillbaka imorn också innan jag åker till viktor. dagarna bara tickar på och snart är väll november månad slut. och rätt som det är - är det ett nytt år med nya utmaningar som väntar.

egentigen undrar ajg varför man lever. vad går livet ut på? att plugga och jobba arslet av sig för att sen ha 5 veckor semester på ett år. man skaffar familj som man bara hinner träffa på kvällar och helger, för att man måste jobba. man kommer jobba mer än vad man träffar sin familj. aja.. man ska alltid se det positiva i allt. så får väll göra det nu också..

nu ska jag försöka sova. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0