freeedaaag

äntligen är det fredag! har haft en lite småjobbig dag på jobbet idag med tanke på att jag ha en inskolning. men jag slutade tigigt idag så de va skönt de!  något som är mindre skönt är att första snön kom idag och jag har inga bra skor för de, så de blir att kolla på skor i helgen, och även vantar!

idag vet jag inte vad som h'nder och sker.. de kommer bli en lugn kväll iallafall.. viktor är på kryssning med jobbet så han kommer jag inte prata med på ett dygn och det känns väll sådär-- men nästa gång kanske det är min tur och då lär han inte heller tycka det är så kul.. det är samma sak med utekvällar... när viktor va ute förut oroade jag mig lite smått... å nu när jag kan gå ut så tycker inte han det är så roligt. men det är väll så¨det ska vara! nej nu måste jag hitta någon som vill leka med mig för jag vill inte vara hemma ikväll ;) undra varför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0