long time no see

De va en vecka sen jag skrev och det är för jag inte har haft tid eller ork att uppdatera.. jag va ju hundvakt förra veckan och då hände de inte så mycket så de finns typ inget att skriva om..

men i helgen va jag iallafall med viktor <3 i fredags träffades vi och vi åkte och bowla med hans två kompisar å jag va bäst! =P  på första serien fick jag 172 poäng och det är bra! sen gick vi hem och kolla film typ.

i lördags skulle viktor på barnkalas hos hans syster, så jag skulle följa med  på de.. han hade inte kpte present så vi åkte till skäholmen på morgonen och försökte hitta nått... de slutade med att jag kom hem med massa påsar =P
jag fick med mig ett par gummistövlar till jobbet, en stickad tröja, en typ skjortaktig tröja, en parfym och en present till angelica som fyllde år i söndags... så jag vart i stort sätt fattig :D

och igår (söndag) va jag med angelica, michis å david, vi käkade pizza å glass å kladdkaka... en riktigt fetto dag.. jag måste fan börja tänkte på vad jag stoppar i mig.. annars väger jag väll 80 kg snart, och det är inte okej!

nej men nu så ska jag sätta på en film och lägga mig i sängen.. har en lång dag imorn me! börjar 9 å slutar halv 6... jag börjar hellre tidigare å slutar tidigare!  jag ska försöka komma iväg till gymet också.. får se hur det blir med den saken =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0