min helg

Nu är helgen över igen och det är lika tråkigt varje gång. i fredags gjorde jag inte mycke.. viktor kom över efter jobbet, så vi va bara här hemma och umgicks med mamma, petta å syrran.
igår (lördag) hade jag match mot södersnäckorna som vi vann med 5-1. men södersnäckorna körde med all sanolikhet en läggmatch, men de va ju bara bra för oss, för då fick vi vinna sista matchen, å de är ju aldrig fel ;)  efter matchen åkte jag hem å sen kom jessica över som ändå va i krokarna.. sen åkte jag, jessica, hennes pappa å syrra å hennes pojkvän å käka på kreta i hökarängen, en liten grekisk resturang.. de va gott!! käkade tsatsiki i mängder!! sen åkte vi hem till jessica å drack lite.. de gick segt för mig men jessica va på g =P när hon skulle ut senare på kvällen rörde jag mig hemåt.. å sen tog jag taxi till viktor vid 12 tiden..

idag har jag varit hos viktor till klockan vart typ kvart i 3, sen åkte jag till min farfar som bor i vällingby, de va lite pirrigt eftersom de va andra gången vi skulle träffas. å första gången va på min student på mitt utspring så då hann vi typ bara säga hej till varandra.. men de va trevligt iallfall.. vi käkade mat å kollade på massa kort =) kom hem för typ en timme sen ungefär..  vart senare än vad jag trodde =P men de gjorde inget =) fick skjuts hem ialalflal.. så de va skönt =)

nej men nu så ska jag nog försöka sova.. ska ju upp till jobbet imorn.. söndagsångest på hög nivå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0