söndag

nu är det söndag igen och de är lika mycket ångest varje gång!
jag har spenderat helgen med angelica.. hon kom och hämtade mig i fredags, så åkte vi hem till henne.. vi tjockade oss lite och kollade på tv och sen gick vi å la oss välldans tidigt!
i lördags åkte vi till skärholmen och shoppa lite.. jag fick med mig ett par vinterskor, en fleecetröja och en vanlig tjochtrlja med dragkedja. den här månaden som kommer ska jag typ inte shoppa nånting... jag ska försöka spara så mycket som möjligt. jag ska passa på medans jag bor hemma och faktiskt kan spara.. sen ska jag självklart unna mig och köpa saker när jag har pengar... men de finns gränser också =)

nej men snart ska jag stoppa undan datorn så jag kan krypa ner i sängen och somna in.. jag jobbar från halv 8 till 4 imorn.. och direkt efter ska jag ringa till butterix å kolla om två dräkter har kommit in som jag vill ha! har dom inte de blir jag tokig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0