helgen lite kort

Jag va ju på bio i fredags å såg "grown ups" med min kusin. filmen va helskön och är värd att se igen när den kommer ut på dvd :D

i lördags va de match mot essinge som gällde. de vart en hatmatch, så de va extra skönt att vi vann med 3-1 :D nu är vi på gång ;) från att inte ha vunnit någon match, till att vinna två i rad är fan starkt gjort :D
Efter matchen åkte jag hem å fräscha till mig. sen gick jag till brorsan å erica för att vara hundvakt åt Rambo =) de gick bra tills angelica kom haha fan vad han muppade sig.. han skällde och höll på. men de gick över sen :D vi lekte lite med han och då vart han glad :D vi gjorde pizza och tjockade oss lite också, innan erica å brorsan kom hem... sen vart jag skjutsad till viktor och jag somnade fort efter att vi la oss i sängen =)

idag har jag å emelie varit duktiga å tränat.. vi körde skivstång (body pump) idag och de va lite jobbigt faktiskt ;D kommer köra de fler gånger, för de är bra träning  =)
nu väntar jag bara på att maten ska bli klar.. sen är de bara att mysa ner sig i sängen och ställa klockan på kvart i 7... fan va jobbigt de är att behöva jobba :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0