hundskrälle :D:D

Idag kommer de bli en lång dag för jag fick ingen sknhetssömn inatt :D  jag är hundvakt åt Tayson å han skäller på nätterna när man har gått å lagt sig, så jag fick sova på soffan inatt så han skulle vara tyst. det passade inte  att sova med mig i sängen, men i en smal soffa passade det bra =P och sen skulle han hoppa upp å ner hela tiden, så jag vaknade hela tiden =P så de är tur att han är så söt :D snart är det dags för mig att gå till jobbet. jag slutar halv sex idag så jag lär ju vara helt död ikväll =P men snart är det helg igen, å då får jag sova ut. så jag får stå ut med några halvdanna nätter :P

Nu passar de bra för tayson att sova :D hundjäkel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0