Torsdag

Snart är det helg och den är efterlängtad som vanligt!!
det händer inte så mycket i mitt liv nu... som de typ aldrig gör.. men nu när man jobbar så händer de ännu mindre.. jag jobbar å tränar typ... å sen försöker göra nånting på helgerna, mer hinner jag inte med!
man vill träffa massa människor som man aldrig hinner träffa... jag måste städa mitt jävla rum... få upp två hyllor på väggen som jag skulle fått upp för typ ett år sen.. och sen skaffa förvaringslådor man kan ha under sängen så jag kan få bort flyttkartongerna som fortfarande står i mitt rum sen flytten... dom har alltså stått i mitt rum i över ett år.. nån gång ska jag ha ork att göra allt detta... men först måste jag se till att städa mitt rum å hålla de städat.. de är kläderna som förstör allt... de gör alltid att det ser stökigt ut!

nu ska jag borsta tänderna å tvätta ansiktet så fläckarna försvinner ;)
sen ska jag bädda ner mig i sängen å ladda inför sista arbetsdagen den här veckan!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0