Torsdag

IGår var jag ju på afro dans och det va helt okej,.  de va kul, men jag tyckte inte de va så jätte jobbigt.. antingen så gjorde jag fel, eller så vart jag bara inte så ansträngd.

idag började jag jobbet klockan 7 och slutade kvart över tre, de är så  himla jobbigt att gå upp på mornarna, men de är skönare att få gå hem tidigt. de är en pina att jobba till halv 5- halv 6. då håller man ju på å dör typ! idag när jag gick hem så köpte jag med mig en glass hem för de va så varmt, och sen reserverade jag platser till grown ups som jag och min kusin ska se imorn,. sen va jag tvungen att lägga mig i sängen en stund å vila lite.. men mamma kom hem nu,. så¨då gick jag upp!  ska träna om 2 timmar, så de är väll lika bra!

nej men nu så ska jag försöka vakna till lite å försöka få i mig nått att äta.. ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0