utekväll + myskväll

fan vad jag är duktig på att uppdatera här känner jag =P

i fredags fyllde angelica 24 och det skulle ju firas! jag angelica, carro plus några till käkade på lokalkrogen i trångsund till att börjaa med. de va första gången jag skulle beställa en cider på krogen, men tänkte ju inte på att jag skulle behöva visa legg så jag fick typ hjärtat i halsgropen när han frågade efter de haha, vilken mupp jag är :D

sen när vi ätit klart och lite så, så gick vi hem till angelica, vi körde först ölspelet och sen gick vi över tíll fia med hutt. dom vi spelade med beseetämde sig att dom skulle gå mitt i spelet så vi fick shotta klart allting, och de skullle jag nog inte gjort med facit i hand haha.

vi bestämde oss för att åka in till stan till götakällare, så vi bättrade på sminket och gick ner till värdsan igen. därifrån fick v gratis´taxi in till stan för en annan kille skulle dit, så de va ju perfekt =P vi va där ett bra tag och dansade innan vi bestämde oss föt att gå. vi mellanlandade på donken och sen tog vi taxi hem, jag va hemma vid kvart över 3 och gick å la mig direkt, vid 5 tiden vaknade jag av att jag skulle spy, så jag fick snacka med ullrick för första gången och de va ingen bra dialog vi förde =P jag skulle skippat den första och den sista shotten. hade jag gjort de hade jag klarat mig från en liten dialog med ullrick, min plan är att jag  aldrig mer ska behöva prata med han efter en utekväll :D

igår va jag halft död. jag va jätte trött å mådde lite illa. men jag trodde jag skulle må sämre faktiskt =P

på kvällen åkte jag å älsk till heron för att fira min födelsedag och våran 2 års dag lite i efterskott... vi gick å åt på amazon och sen gick vi på bio och såg bröderna karlsson, de va jätte mysigt faktiskt. viktor va så söt också för när vi satt på resturangen så säger han "de pirrar lite i magen" så frågar jag varför, då säger han "det är så mysigt" så har han aldrig sagt förut :D

nej men nu är det dags för mig att avrunda. de vart ett ganska långt inlägg.. några bilder från i fredags kommer senare, är hos viktor och har ingen sladd! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0