fix och trix

Fan vilken misslyckad kväll de blev igår haha :D jag ida å sanna skulle ut igår.. men sanna är bara 17 å skulle gå in på ett falskleg... men hon torskade, men hon hade tur igår så dom ringde aldrig polisen =P så vi drog till farsta strands puben å tog en cider å käkade lite pommes, sen drog jag hem till min älskling som jag inte träffar så ofta nu för tiden :(

Idag har de varit en skit seg dag... men de va tur att de va dåligt väder, för nu har jag fått upp hyllorna på väggen och städat den hörnan lite... men jag hade velat åkt in till stan för å kolla efter gummistövlar. men de får jag göra någon annan dag!
Jag har även kollat på lite saker som jag förmodligen kommer införskaffa när lönen kommer!

MALM Byrå med 2 lådor svartbrun Bredd: 40 cm Djup: 48 cm Höjd: 55 cm
KNUBBIG Bordslampa svart Diameter: 20 cm Höjd: 21 cm Sladdlängd: 200 cm  EllerKNUBBIG Bordslampa lila Diameter: 20 cm Höjd: 21 cm Sladdlängd: 200 cm
DILLING Sänglåda vit Bredd: 77 cm Djup: 70 cm Höjd: 20 cm

Jag får helt enkelt hoppas att jag får bra lön så jag kan fixa dom här sakerna :D

Om en timme ungefär ska jag åka hem till Angelica å ha filmkväll... mys! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0