snart helg:D

Den här veckan har gått hur snabbt som helst tjäns det som, och det är hur skönt som helst! det är redan torsdag och dagen är snart över. Jag slutar kvart över 3 imorn också och det är ju helt underbart =P kommer bli hemskickad lite tidigare också om det blir som mina arbetskamrater sa :D

Imorn blir det en lugn kväll.. först ska jag till ikea med angelica efter jobbet. och sen ska jag förmodligen bowla med min älskling! träffar inte han speciellt ofta längre så då tycker jag att det käns extra viktigt at vi gör saker tillsammans. vi träffas typ 1-2 ggr i veckan nu bara för att båda jobbar... det är hur trist som helst men vad ska man göra? vi får helt enkelt träffas så sällan tills någon får körkort, hade jag haft de hade jag kunnat sovit hos han mer, men nu har jag ju inte de!

nej men jag ska kolla klart på idol å sen ska jag soova! =P godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0