härliga fredag

Idag va den härliga solen framme å de brände på bra när man satt i solen. jag va ute å solade på rasten i 45 minuter, å då fick jag jätte mycke färg..  men den har försvunnit nu :D

de va meningen att jag skulle äta middag å gå på bio med viktor idag, men så blidde de inte för han har ett fiskminne å hade annat planerat. så jag vart lagom glad..
men då fick jag göra andra glada istället å lagade mat här hemma.. jag gjrode tacofyllda paprikor å de vart gott, men de va godare första gången jag gjorde de!

efter maten messade jag emelie å frågade om hon ville gå på promenad med mig, så vi tog en liten runda å hittade gungor som vi svingade oss i en liten stund innan vi vandrade hemmåt!

nu har jag precis ätit nybakta scones som jag gjorde, å har kollat på big brother, så nu har jag slut på aktiviteter!! funderar på om jag ska gå å lägga mig å sova... har ju första matchen imorn, så de är bara att ladda alla batterier ;)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0