long time no see

Tjenixen! nu va  de nästan en vecka sen jag skrev, men de har inte hänt så mycke...

i lördags hade jag ju match, å den vann vi med 4-2. de va så jävla skönt att vinna första matchen.. nu är de bara att köra på å försöka vinna fler matcher! nästa match är nästa lördag!
på kvälllen åkte jag hem till viktor å kolla på tv. muppen somnade i soffan å jag fick inte liv i han så jag fick sova aldeles själv vilket va tråkigt, när man inte har nå sovsällskap i veckorna så hoppades jag iallafall på att få de en dag i veckan.. men icke sa nicke ;)

vid 2-tiden på söndagen fick jag ut han på en lite promenix i vårsolen! vi gick till hägerstensåsen å kollade lite fotboll. sen vid 3 halv 4 gick vi hem igen =) ´

i måndags va jag å kollade fotboll på söderstadion med farmor, farmors man, min kusin  å hennes pappa.. bajen spelade otroligt dåligt men lyckades ta 3 poäng ändå.. fan va glad jag vart.. men muppen bredvid mig vart nog gladare, för han viftade en flagga på mig typ tre gånger.. fick den i ryggen, på fingret å 1 mm från fejset.. men mongot fortsatte att vifta lika galet.. ville ge han en smäll fär mitt finger gjorde så jäääävla ont!


sen har jag bara jobbat i veckan... skönt att sista dan är  imorgon, sen är de långledigt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0