tråkigaste söndagen på väldigt länge

det här har verkligen varit världens tråkigaste söndag!! har i stort sätt varit själv hela dan. men en räddande ängel som heter emelie gjorde så jag fick komma ut en liten stund iallafall å få lite sol på mig!! vi gick en liten promenad å sen gick vi å köpte glass innan vi gick hem! jag brukar vanligtvis va hos viktor iallafall halva söndagen... eller hela.. men han vart sjuk i lördags, så vågade inte chansa å åka hem till honom idag... jag vill absolut inte bli kräksjuk!!

jag är sjukt sugen på typ godis eller nått..  jag skulle ner till lila affärn å handla antingen singoalla kakor, apelsinkrokant eller digestive choklad eller pimpim.. men dom hade ingenting av de, så de va bara att gå hem igen,.... sen kom jag på att jag kunde baka nånting,, men då hade vi knappt nå socker hemma, å inge margarin, så de va bara att lägga ner bakningen å va utan sötsaker helt enkelt!!

imorgon är det måndag igen.. å då ska de övningsköras... så får se nånting ur ett positivs persspektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0