2011-12-12

nu har en helg passerat, och den helgen har bara sprungit iväg. i fredags vart jag upphämtad av min ksuin å farmor efter jobbet. vårat årliga jul"pyssel" stod på schemat =) vi åkte å hyrde film, lagade mat, å så gjorde vi (farmor) julgodis. man kan säga att hon gjorde grunden till allt, så formade vi sakerna ;) de vart snöbollar av vit choklad, marsipanfigurer, å mintkyssar! det är kul att vi fortfarande har den traditionen =) på lördagen åkte jag hem, å sen åkte jag ner till centrum för å försöka hitta nå vinterskor, men de gjorde jag icke! kommer nog inte hitta några heller, så jag får hoppas  att slasket håller sig borta!!

vid 5 tiden mötte jag upp angelica i trånkan för att sen bege oss upp till carro som skulle fira sin födelsedag, de bjöds på god mat, och kvällen avslutades med spelet party alias,. de va kul , men mitt lag kom sist, jag varnade dom att va med mig ;) för jag suger på ordförklaringsspel ;) eftersom jag inte är nån riktig party människa så va jag hemma runt 1 =)

på söndagen va de bara en slappar dag. viktor va här, så vi kollade bara på tv i princip. sen på kvällen åkte vi hem till han å kolla på film..  mys söndag helt enkelt!

nu är det en ny vecka med nya tag. har klarat av en dag redan, så veckan kommer nog gå fort! imorn är de lucia, så då blire full fart på eftermiddagen, vilket betyder att dagen kommer gå ganska fort!!

nej men nu ska jag sussa kudda så jag sätter punkt här =)

Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0