3/12

kom på innan sovdax att jag inte har skrivit nått vettigt på ett tag nu, så de är väll dax för några rader igen!
har varit hos emelie ikväll med jessica. vi gjorde mat å drack vin. vad konstigt de låter i mina öron. det är inte direkt ofta jag dricker vin bara sådär. speciellt inte till mat. menmen, de gjorde jag iallafall =P vi snackade massa minnen,  spelade yatzy och kollade på så mycket bättre. jag är väldigt besviken faktiskt på den här säsongen, men ändå så måste jag kolla varje vecka.

nu ligger jag i sängen å lyssnar på lite musik innan jag ska somna in. jag är ingen nattuggla jag!

ska till stan med emelie imorn å kolla efter lite julklappar, å kanske nånting till sig själv, typ ett par byxor eller nått. de va länge sen jag va inne i stan å shoppa, så jag hoppas jag hittar massa kul! så nu måste jag ladda batterierna inför imorgon =)

Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0