om 1 timme å en minut är det julafton!!

Imorn är det jul, och jag har verkligen noll julkänsla för fem öre, mer än att julklapparna är färdiga! har slagit in runt 20 julklappar i år. de tycker jag är duktigt! imorn kommer jag bara vara hemma på dan... förmodligen kolla kalle anka som varje år... men nu kollar man bara på tvn i ögonvrån typ, liiite trött är man på de... men de är ju en tradition ;) vid halv 6 ska vi äta i år, vilket är senare än vanligt, vi brukar äta vid 4, men vad gör man inte för brorsans skull?? efter maten blir det julklappsöppning, å sen åker jag över till viktors mamma å umgås med henne, hennes sambo å viktor såklart! de kommer säkert bli mysigt =) 


vad händer annars då?? jobbar som vanligt, ingen ledighet i år inte! 
å så va jag å viktor å kolla på lägenhet igår också.. i vårberg. ja jag vet, kanske inte de roligaste stället att bo på... men de är en lägenhet iallafall,, en bra början! de är en 3a på 85 kvardrat som är nyrenoverad å stambytt år 2006, så de kändes fräscht! vi skickade in inkomst papprena idag, så nästa vecka får vi reda på om vi får den eller inte.. förmodligen så får vi de, för vi ligger på plats nummer 1!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0