shopping dag!

Idag var det shopping som stod på schemat =) vid ett träffade jag rebecka vid hötorget, så gick vi runt i stan i ungefär två timmar. jag shoppade två tröjor, en blå adidas tröja å sen en stickad tröja från vero moda =)  vid 3 åkte ´vi hemåt. halv fyra satt jag i bilen på väg mot skärholmen, skulle hämta upp viktor som hade varit å skrivit kontrakt. sen åkte vi till ikea å snurra runt där i minst en timme. vi fick med oss lite smått å gott. mest köksgrejer. men vi har massor kvar att köpa. jag vann striden om vilka tallrikar vi skulle ha, så jag vart stolt haha för han har ganska stark vilja, men de har tydligen jag me :D

nu på kvällskvisten har jag varit med emeloisan en stund. jag hänkade på till pizzerian, å sen kom hon hem till mig för å klippa mammsen!

imorgon är de jobb som gäller. sen ska jag hem å packa iordning mina saker. viktor ska ringa imorn å kolla om vi kanske kan få nycklarna lite tidigare, eftersom de inte är  någon som bor i lägenheten. hoppas vi får de så vi kan börja flytta lite grejer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0