shopping mys med emelie!

nu är denna helg snart slut. veckorna bara flyger fram! man kan knappt tro att det inte ens är tre veckor kvar till jul. och som tre veckorna kommer susa förbi!

idag har jag iallafall varit med emelie! vi åkte in till stan runt ett tiden å strosade runt lite. tanken va att jag skulle köpa julklappar, men vart inte så himla många julklappar rikare. köpte saker till mig själv istället ;) jag köpte en julklapp till syrran, viktor å viktors syster. till mig själv köpte jag ett par jeans, en cardigan å underkläder, två behåar å två par trosor för att vara exakt =)

imorgon är det jobb som gäller för mig.. och för dom flesta, sen efter de så ska jag möta upp angelica för att leta efter nån present till carro, vilket inte kommer bli lätt! men vi får göra vårt bästa =)




Bild på mig å emelie på min 18 års dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0