min jul =)

jahap, då va julen i stort sätt över, men stressen finns kvar, de är ju nu mellandagsrea nu igen ;) jag kommer förmodligen inte gå ut å slåss idag.. eller vem vet ;) men på onsdag kommer jag garanterat de! måste åka till adidas butiken å kollla på tröjor.. louise på jobbet gjorde mig beroende!! just nu har jag fyra styckna.. en ljuslila utan krage, sen har jag en mörklila, orange och svart med krage.... å jag vill ha en blå och röd också!

På julafton va jag hemma hela dagen. kollade på kalle anka å kan du vissla johanna innan de va dags för mat. jag har inte varit så glad i maten den här veckan, så jag fick bara i mig tre potatisar, typ 4 köttbullar, två prinskorvar, ett halvt sjockt revbenspjäll å ett ägg. å då va jag egentligen mätt för länge sen!!

vid halv 7 kom brorsan hem till oss, så då vart de julklappsöppning. min ena julklapp till brorsan å syrran vart ju ialfalll succe, jag hade gjort en fotobok till dom från gran canaria resan vi gjorde 2008.

de jag fick av familjemedlemmarna var:

locktång
vantar
en grej som man har kort i (kontokort å sånt)
doftljus
2 ljuslyktor
presentkort hos frissan
mysiga strumpor
muffinsbok

en väska och trosor från kusinfin.
å pengar från farmor.


så de vart en hel del grejer faktiskt från familjen, va jätte glad när jag åkte här ifrån =)

vid 8 åkte jag över till viktors mamma å sambo i sätra där dom väntade på mig... dom väntade med julklappsutdelningen tills jag kom. så söta.

av viktor fick jag ett par jätte fina nike skor som jag hade testat när vi var i skärholmen förra helgen <3 å så fick jag en jätte fin t-shirt av han <3 vart jätte glad!

å av hans mamma å sambo fick jag

en mjukisdress
halsduk
sockor

och tillsammans fick vi

handdukar
ett duschdrapperi
å en badrumsmatta, å allt gick i grått..  så nu hoppas jag bara att vi får lägenheten!! vi får väll reda på de på onsdag eller nått.. så jag väntar spänt ;)



Idag var de meningen att jag skulle träffa farfar å johan med familj, men eftersom stormen drog in i natt så har johan å familjen inge vatten eller el i huset, så för tillfället så är de inställt, så får se om dom hör av sig,.. annars kanske jag går ner å kollar om de finns nå kul på rean... eller så struntar jag i de, å väntar till onsdag =)


hoppas ni har haft en mysig jul, för de har iallafall jag haft!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0