godnatt

fy vad kallt de va imorse!! 17 minus visade termometern när jag kom till jobbet, och det är fan inte okej!! men de va skönt att komma tillbaka till jobbet faktiskt även fast det inte är väärldens roligaste ibland. men idag va de skönt, vi hade bara 6 barn, å jag  hoppas de är lika lite imorgon!!

idag efter jobbet  gjorde jag lite nytta å gick ner till centrum å mötte upp kusinfin som skulle träna, så köpte jag rakhyvlar och växlade pengar så jag har de gjort!! imorgon  är det packning som gäller.. jobbigt bara att jag slutar halv 6!!  sen går planet mot gran canaria klockan kvart över 9 på onsdags morgonen... vädret kommer inte vara de bästa om man ska lita på vädernissarna.. man ska aldrig kolla vädret innan man åker för då blir man bara besviken, men sålänge de inte regnar så blir jag glad.. men sjölvklart vill jag ha soool! men de kommer iallafal bli skönt att komma iväg lite, speciellt när de vart sån extrem kyla här!! 

nej men nu så måste jag sova.. är ganska trött faktiskt! får se om jag skriver nå mer innan resan eller under resan.. men de märker vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0