long time no see

oj, nu va de över en vecka sen jag skrev igen!! jag har bara inte orkat, men de har inte hänt så mycke ändå! de som har hänt är väll att jag har börjat jobba efter lite ledighet. jag har varit trött heeela veckan och det är sjukt jobbigt!! jag har hunnit åkt på en kryssning med 7 andra tjejer... å så många tjejer ska inte vara tillsammans haha :D men de gick ganska bra ialalfall :D jag har även hunnit skaffat ett gymkort på sats och tränat core en gång.. ska tllbaka imorn förmodlingen å gyma lite ;) sen på söndag blire spinning å core direkt efter varandra.. nu jävlar ska jag träna å bli smaaaal... måste sluta äta skit bara också.. men de är en annan femma =p

skulle till tatueraren idag också å fylla i min tatuering lite.. så jag åkte direkt efter jobbet, sen när jag kommer fram så är han inte där för han har ont i nacken, å han hade inte ringt mig,,, jag kommer inte ihåg om jag har gett han mitt nummer eller inte,.. men jag har för mig att han fråga efter de när jag va där---- man han har iallafall inte ringt å avbokat tiden,.. så de va tur att jag inte hade så långt att åka! så nu lär jag behöva vänta till typ mars eftersom jag åker utomlands om typ en månad... menmen.. då hinner jag iallafall sola lite solarium innan jag åker så jag får en liten grundfärg.. man måste se de positiva i allt också ;)

imorn är det fredag, och då kommer viktor å syrran hit å äter fondy.. de är skit gott :D så de ser jag fram emot. god mat å trevligt sällskap.. de kan ju inte bli bättre ;) nej men nu avslutar jag inlägget med några bilder från kryssningen! tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0