tisdag

jag har sån träningsvärk i mina ben + rumpa efter träningen igår.. jag vill inte ens veta hur ont jag kommer ha imorn :D skulle köra "box" med angelica imorn, men jag hoppar de för jag kommer ha för ont. så de får bli träning nån annan dag istället =)

de va en helt okej dag på jobbet idag faktiskt.. jag har haft en inskolning som går jätte bra så jag är nöjd med de!! och nu kommer veckan bara springa iväg.. för att nu har ju tisdagen passerat, och det betyder ju snart helg ;) i helgen blir det fotbollsträning, biomys eller något med viktor och en fika med angelica,, hon vet bara inte om de ännu ;)

jag beställde förresten en kamera i torsdags och den kom igår.. så nu kan jag ta kort så man slipper se ut som ett spöke... min andra kamera jag hade vart man vit av blixten å jag lyckades aldrig fixa de, så då vart de att köpa en ny kamera istället... men jag är nöjd med den jag har nu,,.  de blir perfekt till min semester i februari. då ska de bli massor av kort... förmodligen bara på mig eftersom ingen av dom jag åker med tycker om å fotas... de tycker inte jag heller om,,, om man inte kan va med å bestämma om den ska raderas eller inte ;)
 
nej men nu får jag sätta punkt för idag.. ha en trevlans kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0