torsdag

jag är fortfarande förkyld, men har jobbat ändå hela veckan.. det känns fel att säga att barnen inte får vara på förskolan när dom är sjuka, men de är okej att vi är där när vi inte är helt friska..  hade jag fårr välja hade jag nog varit hemma idag, men då åker jag väll på förstadagsintyg nästa gång jag måste vara hemma, å de orkar jag inte. så de är bara att gå till jobbet! jag slutade kvart över tre idag så de va skönt iallaflall, och imorn har vi planeringsdag vilket betyder att vi har en barnfri dag vilket kommer bli ganksa skönt faktiskt.. med tanke på att jag inte mår helt bra!

jag måste packa idag också för att imorgon åker jag till åland för att spela fotboll, och jag ska va där till på söndag. jag orkar knappt packa för att jag känner mig så slut i huvet.. undra hur de då ska gå å ha match om jag inte blir frisk...

nu väntar jag iallafall på att mamma ska komma hem så jag kan laga mat...
eller hon kom nu så de är dax att jag börjar.. de ska bli tacofyllda paprikor i ugn.. önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0