Grattis underbara du =)



idag fyller min underbara vän issa 20, det firade hon igår genom middag å trevligt sällskap.
det bjöds på kyckling å tårta, så man gick ju inte därifrån hungrig om man säger så!!



Jag märker att det är en sån här "packar dag" idag, för jag är otroligt lat!! jag har sagt att jag ska packa i flera timmar nu, men de har inte hänt så mycket,, jag har bytt batterier i mina små högtalare vi ska ha med oss, och satt kameran på laddning!!

Imorn drar jag ju till göteborg med Angelica, Carro å Angela,, å de ska bli sjukt kul!! vi ska bila ner dit, gå på liseberg, å sen åka till skara sommarland å sen åka hem.. vart vi ska sova är för tillfäller oklart..  men vi tar med oss tält, så nånstans ´hamnar vi nog!! är sjukt taggad!! måste ju ta vara på den lilla semestern jag har kvar.. för aen dröjer de ju ett år innan man har de igen ;)

nej om man ska försöka börja lite smått med packningen då så slipper jag göra de imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0