roadtrip till göteborg!!!

idag har det varit en bra dag! vaknade vid 10 tiden å satte på datorn, då skrev angelica till mig att hon ville sooola å bada! så jag packade ihop mina saker och åkte mot trånkan och sjöängen! solen ville inte som vi och vistades väldigt mycket bakom molnen, så vid 2-tiden gav vi oss och åkte hemåt. jag övningskörde faktiskt med henne för första gången å lite kul va de faktiskt eftersom jag inte hade kört hennes bil innan, men de löste sig tillslut ;)

tjugo i 4 skulle jag köra med körskolan, och det gick jätte bra faktiskt, han trodde inte att jag behövde några fler körlektioner, så jag ska försöka jaga en tidigare uppkörningstid. så jag hoppas jag har kortet inom en snar framtid!!

efter körnigen åkte jag tillbaka till trånkan å till angelica, vi åt mat, lekte med vilda elias å sen kollade vi film! hög mysfakor!!

å för första gången på semestern så har jag en plan vad jag ska göra nästa vecka! vi kom fram till att båda ville till skara sommarland, så vi ska ta bilen på måndag kväll och åka ner till göteborg, gå på liseberg och sen åka till skara sommarland på vägen tillbaka, och för att vara så ekonomiska som möjligt så ska vi tälta... de kommer bli intressant haha, så vi har suttit å planerat lite vad vi ska ha med oss, och det  blir en del saker man måste tänka på när man ska tälta.. vi kommer säkert glömma helften, men de löser vi då ;)


imorgon så skulle solen vara framme enligt smhi, så får hoppas på att det stämmer. för jag å mamma så lägga oss på nån gräsplätt å försöka få lite färg! det har inte varit så enkelt hittils med tanke på skitvädret som har varit!

nej men nu så ska jag nos sätta punkt här så skriver jag mer imorn eller nått!! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0