teoriprov avklarat, men vart fan är solen?

det här med att skriva regelbundet här har väll inte varit min starka sida! men jag gör ett nytt försök än en gång!

två veckor ha passerat av min semester å jag har inte gjort nånting i stort sätt! solen har lyst med sin frånvaro den största delen, men det är väll  som vanligt när man får semester ;)
jag vill åka utomlands, men jag får inte med mig NÅGON alls, jätte tråkigt! är de inte jobb så finns de inga pengar. men jag vill verkligen åka någonstans. jag är nästan så desperat så jag vill bjuda någon på en resa för att få komma iväg.. men jag tycker inte att de finns tillröckligt billiga resor tyvärr!!

om jag ska skriva något possitivt så är välll de att jag klarade teori-provet i torsdag, så jag är jätte glad över de.. jag va så jääävla nervös innan så jag trodde jag skulle kräkas över hela skärmen,, jag typ darrade av nervositet, men jag gick där ifrån med ett smile på läpparna, å 55 rätta svar!! nu är de bara uppkörningen kvar! hoppas på de bästa.
har körlektion måndag, tisdag, så jag hoppas de går skit bra på dom körningarna så jag kan börja söka efter sista minuten tider!! vill verkligen ha dedär kortet nu!

nej men tänkte väll runda av nu, så får vi se när jag skriver igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0