!!

okej, dax att uppdatera lite oftare kanske?
jag försöker ta vara på mina helger lite mer nu än vad jag gjorde förut! nu när det är mycket saker som händer efter jobbet varje dag, med träning, körning å ett försök till att plugga, så hinner man inte med så mycke!

så förra helgen tog jag arslet ur vagnen å åkte till grönalund med Emelie! de va två år sen sist, så de va hur skoj som hest! testade dom nya som jag inte hade åkt,, insane å twister? eller va den hette! insane va skit rolig, men jag höll på att dö första åket =P twister va rolig, men inte värd att stå hur länge som helst i kö för! måste dit fler gånger i sommar!

nu i fredags träffade ringde jag emelie å frågade om vi skulle dra till nån uteservering, men vi hamnadae på hennse brorsas balkong istället, å de va nästan roligare,, och billigare dessutom! kom hem vid halv 4 och somnade direkt!

igår åkte jag hem till viktor å satt på balkongen i nån timme. försökte plugga lite teori, men de vart ytterst lite! sen vid tre tiden kom gabbe över å höll oss sällskap. vid 4 gick vi ner till minigolfbanan å tog ett varv, jag va nöjd över min insats eftersom jag inte kom sist :D å "bara" 10 slag efter viktor :D  man spelar för att de är kul, å inget annat, ellerhur grabbar? :D

imorgon börjar en till fullspäckad vecka, som handlar om jobb, körning, middag hoos farmor, å sen sommarfest på räkbåten som går från slussen med dom som ville från jobbet!

tre veckor kvar, sen semester!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0