lördag

dålig humor, jag vet! men jag va bara tvungen :D



dagarna, veckorna å månaderna bara springer iväg.. vi är redan inne i mars å nyss firade man in de nya året! de är sjukt hur tiden bara flyger iväg å man knappt har kommit ihåg vad man har gjort med tiden!!

min förkylning sitter fortfarande i vilket är jäävligt irriterande! är trött på att vakna upp mitt i natten å kan knappt andas!! fattar fan inte vart allt jävla snor kommer ifrån!! får hoppas förkylningen försvinner snart, för nu har jag haft de alldeles för länge!!

nej nu ska jag upp å göra gröt, sen är de fotbollsträning som gäller! de va ganska länge sen faktiskt så de ska bli kul att köra lite.. får hoppas jag orkar bara eftersom jag inte är helt frisk än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0