måndag

känner mig som värsta kärringen, ryggen värker och nacken värker!! nacken värker för att  jag sov som ett mongo förra helgen, å de har inte blivit helt bra... och ryggen har jag ont i för jag har stått i en konstig ställning när jag har skurit barnens mat. lyckat! men för att se nått positivt så har de ju varit väldigt varmt idag på eftermiddagen. de va verkligen vårkänslor och det behövs verkligen nu! sommaren är efterlängtad som bara den! och om de blir som jag vill så blir sommaren jätte lyckad!! fick en liten förfrågan om en sak i fredags som jag hoppas blir av.. men de avslöjar jag inte förrens det är klart om de blir av.. men de är bara att hålla tummarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0