min helg

nu har helgen sprungit förbi igen! i fredags träffade jag issa, vilket va jätte kul. vi har inte träffats sen i somras när hon fyllde år, så de va verkligen på tiden! jag åkte hem till henne å drack en cider medan hon fixade sig. sen åkte vi till söder å gick till ett ställe som heter retro. hade aldrig hört talats om stället, men de va lite som en bar typ.... ett förfest ställe typ. vi drog vid halv ett, å då åkte jag hem till viktor å sov.

igår va jag i skärholmen å kolla runt lite.. jag köpte mer saker till viktor som han bad mig kollla efter än vad jag köpte till mig själv.. jag fick med mig tre par trosor å en typ enkel fodralklänning från hm. men jag kollade inte i så många affärer för de va så sjukt mycke folk.

idag har jag bara varit allmänt seg... ja å viktor satte på en film vid ett tiden å sen åkte jag hem vid 4 typ, å självklart ska sl strula lite extra bara för att man är lite extra trött! men hem kom jag iallafall!

snart ska jag hoppa in i en dusch å invänta big brother.. sen blire läggdax å en ny arbetsvecka börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0