toorsdag

ååh va duktig jag kände mig idag!! men de är väll på grund av emelie :D jag hade tagit med mig träningskläder till jobbet för att jag hade tänkt å träna direkt efter... men jag gick å velade hela dan eftersom jag inte tycker om å gå dit själv... töntigt, jag vet!! så jag gick hem istället... men jag skickade iväg ett sms till emelie å frågade vad hon gjorde, å då va hon på väg till gymet, så de va ju perfekt... de va  ju bara att hoppa i skorna å dra ner tilll gymet.. så lite nytta har jag gjort iallafall =) men jag har fått grymt ont i ryggen igen. de vart ju lite bättre efter helgen. men nu kan jag typ inte böjja ryggen, för då fastar jag!! så får se när jag kan träna nästa gång :(

imorn är det iallafall fredag vilket betyder helg.. ska blli så skönt att bara göra ingenting!! ska försöka få in lite kort i album.. jag har framkallat massa kort, men dom bara ligger, så de är dax att få orning på dom! är inte så bra på att dekorera å så.. men jag får göra mitt bästa =P

just nu ligger jag å funderar på om jag ska sova eller om jag ska vänta tills att Big brother ska börja.. herregud vilka problem man ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0