zorbing idag!!! :D

fan va helgen har gått fort! de va nyligen fredag, å imorn är det jobb igen! som tur är blir de lugnt imorn, för de är en barnfri dag, med lite möten å skit! tråkigt men ganska skönt för huvet!

i fredags åkte jag hem till angelica å umgicks lite på kvällskvisten. vi kollade film å bara tog de lugnt!  jag sov även kvar där så att få lite sovmorgon va bara att glömma ;) i lördags åkte vi till farsta en snabbis innan vi skulle lämna elias hos angelicas mamma å pappa, å sen tog vi bilen till mossen för att ha match, vinst vart de med 7-0, så de va jäkligt skönt!!

efter matcen stressade jag hem å gjorde mig iordning för att bege mig till min kusin å grilla. de vart god mat å god efterrätt innan vi (jag, viktor, mamma, petta) begav oss hemåt. sen somnade min man välldans fort, så då stängde jag av tvn å somna jag med,, roligare kunde man ju haft ;)


Idag händer de grejer ;D jag å jessica ska rulla ner för en backe i en boll. jag fick de av henne i present när jag fyllde 18, så idag är det dagen D!!!! hoppas vi överlever färden utan några spyor å avsvimningar =P tror de kommer bli skoj faktiskt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0