min helg

helgen har bjudit på både ris å ros.. men de som va ris struntar jag i att skriva om!!
I fredags åkte jag å hämtade upp viktor, så begav vi oss till hans mamma  i sätra å blev bjudna på middag. de bjöds på fläskkotletter i ostsås med ris. de va jätte gott!! sen vart de idoltittande, å fy vad dåliga dom va. skäms på er!! linni glömde fan halva låten, å likadant med andre, fattar inte varför ingen av dom åkte ut! menmen, folk kan inte rösta ordentligt!! vi va hemma runt 11, å gick å la oss nästa direkt!

i lördags va de en liten tjejkväll hemma hos min kusin, rebecka som vi träffade i grekland va där, å en gemensam kompis till rebecka å marlen va där. sen kom 3 vänner till min kusin över. så vi va några styckna. de bjöds på god mat och singstar hela kvällen tills vi begav oss in mot stan och magenta. ¨
sist jag va på magenta med bara min kusin så va de bra, med bra musik, men de va inte lika kul igår. så de va bra att jag hade bra sällskap, annars hade jag nog dragit direkt!
jag va hemma hos viktor vid halv 3, å somnade direkt när ja la huvudet på kudden!

idag har jag bara legat hos viktor å slappat. vi gick ut å handlade pizza till middag, å de va inte den bästa pizzan om man säger så. dom hade bytt ägare, å dom kan ju byta jobb kan jag tycka... för de första tog de 20 minuter innan pizzorna va klara, å dom hade inte ens nå folk där nere.. å sen va dom inte speciellt goda. viktors pappa beställde en inbakad, å den va jätte liten, bränd utanpå, men innehållet va inte klart. hur lyckas man??

jag åkte iallafall hem vid 6 tiden, hade velat stanna, men hade inge ombyte där, å att gå i partykläder till jobbet vill jag inte göra.. =P

imorn har jag egentligen match, men eftersom jag har varit förkyld i en vecka å de har inte gått över. å hostan blivit värre, så hoppar jag över den. de ser ut som om jag ska till söderstaion istället å stötta ett värdelöst bajen som håller på att åka ut superettan, men vad gör man inte när man inte  har nå annat att göra??


nej men nu är de sovadax... godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0