torsdagsmys

Idag hade jag en sån där bra dag på jobbet då allting bara flöt på som de skulle, barnen va någolunda glada å jag älskar mina arbetskamrater. tänk va skönt de skulle va å ha den här känslan varje dag efter jobbet. va lättare allt skulle bli då!

vi va inne på förmiddagen å pysslade med barnen. vi va på föreläsning igår om måleri, så vi drog fram papper, målarfärg, pennor, lim, paljetter å folie. så fick fantasin flöda! dom va så duktiga dom små liven =)

efter jobbet gick jag ner till centrum en stund, jag shoppade smink för typ 750 kronor eller va de va, så nu hoppas jag att det är bra grejer ;) köpte två glitter eyliner typ.. en foundasion, å en rouge.

sen gick jag hem å hämtade mina trasiga leggings som gick sönder efter en timme första gången jag använde dom. frågade om de gick å lämna tillbaka dom, å hon sa att de bara va att skriva ut ett kontoutdrag så skulle jag få byta dom. så jag gjorde de å gick tillbaka till centrum, så de va lagom skönt att lägga sig i sängen sen när jag kom hem =P


imorgon är det fredag också, å jag har lite planer faktiskt. jag å viktor ska hem till hans mamma å äta middag, så de blir en lugn kväll, hoppas dom sätter på idol också så jag hänger med lite ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0