long time no see

hallå där! nu va de jätte länge sen jag skrev här i bloggen, men de är för att jag har flyttat å inte fixat nå internet! jag har ju som sagt flyttat till vårberg med viktor, och jag trivs jätta bra i lägenheten, men inte i området, och det kommer jag nog aldrig att göra! vi kommer från helt olika sidor, så hur vi än gör så kommer ingen bli helt nöjd. så de är bara att gilla läget!!

vi har börjat komma i ordning lite hemma nu iallafall., men de är ändå mycket kvar att göra. men de får ta den tiden det tar!

förra helgen var en bra helg. på fredagen kom syrran hem en stund, för hon hade permis från sitt behandlingshem. de va en snabbvisit, men man fick iallafall se henne en stund! <3 sen åkte jag hem å sov. på lördagen promenerade jag å viktor till skärholmen å shoppade lite. vi köpte present till william som fyllde ett år, vi hittade jätte snygga kläder till honom som jag hoppas att han kan ha ett tag iallafall innan han växer ut dom =P  sen köpte jag en skinnjacka till mig. har velat haft de en längre tid nu, men har inte hittat nån som har fallt mig i smaken, men jag hittade en på en skinnbutik som hade utförsäljning, så de va skit bra!!

efter skärholmen gick vi på williams kalas. de va jätte mysigt med mycke folk =p goda kakor och god tårta bjöds det på, vilket jag gillade:D kan inte säga nej till kakor!!! 


nej men nu äör jag gaalet trött så jag ska nog sussa kudde när som helst.. men jag skriver väll här igen när jag är hos mamma å jag har nått att skriva om :D god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0