hallå igen!

nu va de väldigt länge sen jag skrev, men de är bara för att jag inte har någon dator hemma.
det händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu, de bara rullar på. snart är det juni och det kändes som om det var julafton precis. är det positivt eller negativt?

har iallafall bokat två resor till sommaren. först åker jag till turkiet med mamma i juli, och sen åker jag med angelica till grekland i år igen. ska bli skönt att komma bort lite, känner mig inte så glad längre. det känns som om det bara är strul när man är i förhållande, vem kom på ett sånt påhitt? just nu sitter jag hemma hos mamma i min ensamhet för att planen inte vart som tänkt, å de brukar den inte bli heller!!!

för att deppa ännu mer så kan jag ju berätta att kroppsnojjan har börjat ta över ganska mycket! jag tyckte säkert att jag va jätte tjock på kortet här nedanför när det togs, men jag skulle göra vad som helst för att få ha den kroppen imorgon när jag vaknar! vill bara gråta när jag kollar mig i spegeln i bara underkläder! visst, det är bara att börja äta bra och börja träna. men de är inte så lätt när man typ är "rädd" för gymet. köpte gymkort för typ en månad sen, men gick dit för första gången i onsdags, å då körde jag ett pass... jag får sån ångest när jag går dit. tycker att det är jobbigt att gå dit själv å hatar att jag aldrig har varit där förut. får panikkänsla bara av att veta att jag ska dit å virra omkring bland maskinerna å försöka hitta det jag letar efter. och att stå i ett fönster å löpa så folk utanför kan titta in. nej urs, gym för mig är bara ångest, ändå så ska jag envisa mig med att köpa ett gymkort! ska försöka gå dit imorgonbitti om jag inte är för trött! de är nämligen bara tjejer som får va i gymet på morgonen.

nu funderar jag på om jag ska åka hem till vårberg å va för mig själv.
deppo tina är i farten igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0